torstai 30. syyskuuta 2010

Mitä Martsa tekee yöllä?

On tullut huomattua, että keväästä asti olen alkanut tehdä kummallisia unissani. En tiedä, onko näitä aiemmin tapahtunut, mutta nyt kun on ollut unikaveri muistuttamassa aamulla, niin tietenkin saan sillä tavalla tietää näistä yöhupsutuksistani.

Aloitetaan tuoreimmasta. Pari yötä sitten nukuin, kunnes yhtäkkiä nousin istumaan, kömmin Tuomaksen ohitse sängystä lattialle. Menin laittamaan valot kokonaan päälle (tuo on siis sellainen pyöritettävä, joka voi olla himmeä tai valoisa), aloin tutkimaan lattiaa ja hoin "Minä etsin... Minä etsin..." Tuomas kysyy tässä vaiheessa: "Mitä sinä etsit?" Ja minä taas: "Minä etsin..." Jotain minä ilmeisesti etsin, mutta en vain saanut sitä sanaa päähäni. Lopulta Tuomas sanoo: "Laita valot pois ja tule viereen." Ja minä tottelin.

Kerran olin taas ponkaissut istumaan sängyssä. Aloin tunnustella peittoa ympäriinsä, etsin taas jotain. Tuomas herää taas, ja kysyy että mitä teen. No, taas taisin sanoa, että etsin jotain. Lopulta sanoin: "Minä etsin hammasharjaa." :'D

Tuomas kertoi lempisekoilustani: Olin kuulemma yhtäkkiä noussut vähän ylös, pistänyt käden Tuomaksen päälle ja suudellut. Ja jatkanut uniani tyytyväisesti. Tästä en muista yhtään mitään, noista edellisistä muistan sentään jotain :D

Muutaman kerran olen tehnyt tätä: joskus maaten, joskus istuen. Olen kysellyt "Mitä? Mitä? Mitä? Mitä? Mitä? Mitä?" ja monta kertaa. : D Hyvä minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails