torstai 28. maaliskuuta 2013

Ruskeaa ainetta pään ja hartioiden välillä

Joskus pännii ja paljon.

Muistutus siitä, että olen ujo, ja se ilmeisesti estäisi sen, että voisin olla hyvä sosionomi. Kiitos hei hienosta mielipiteestäsi. Ehkä silläkin on merkitystä, että välitän niistä asiakkaista ja tulen niiden kanssa hyvin toimeen.

Sitten taas kipeänä, pitkästä aikaa. Koskahan sitä olen viimeksi kipeänä ollut? Ei muista taas. Ei pääse lenkille!

Ah, ja ne kesätyöt... Innolla menin haastatteluun erääseen vaikeavammaisten palvelukeskukseen, ja jo puhelimessa, kun haastattelusta sovittiin, minua toivottiin sinne kovasti. Olenhan melkein valmis sosionomi.
Haastattelussakin minua lähes anellaan sinne, vaikka palkka ei olekaan välttämättä kovin iso. Vakuutin kuitenkin, että todennäköisesti palkka kelpaa minulle, koska työpaikkakin vaikuttaa niin mukavalta - multisensorista työtäkin vielä! Pitää vieläpä soittaa jollekin seuraavana päivänä ja kysyä siitä palkasta, ennen kuin sovitaan mitään.
No, soitan rouva isorouvalle. "Niin sähän et asu Forssassa, ja nää paikat on vaan forssalaisille.... Kiitti hei!" Miten sietämättömän ylipirteältä joku voikaan kuulostaa, kun peruu opiskelijalta tuosta noin vain kesätyöpaikan! Olisihan sitä joku saattanut edes pahoitella.

Olisikos pitänyt jo muistaa liittyä siihen Talentiaan....

Ps. Kuka tänne oikein tulee googlettamalla mun nimeä? Paljasta itsesi!

Pitäis päästä parturiin.

Ja eilen kattelin tätä, ja nyt se on varattu. En minä sitä nyt olisi voinut ottaakaan, mutta joku päivä vielä ehkä tuolta joku ihana pelastetaan.♥  Toivottavasti pieni saa parhaan mahdollisen kodin. ♥

NIIN JA! Menkää äänestämään minun kuvaa sieltä toiselta sivulta. 33 ääntä tällä hetkellä, kolmas sija.

2 kommenttia:

  1. No voihan möh ku pitää noin typeriä sanoa! Itsehän olen esimerkiksi äkkipikainen ja impulssiivinen ihminen, mut mun "työminä" on siitä erilainen et osaan hallita sitä. Eli vaikka on ujo niin ei se tarkoita pakosti et töissä olisi ujo tai ei olisi hyvä sosionomi.

    Kurjaa tuo tuollainen etteivät ole aikaisemmin voineet ottaa selvää, että on vaan forssalaisille tuo kesätyöpaikka :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no työharjottelusta toi kommentti tuli, kun en heti kahessa viikossa ollut parasta kaveria kaikkien kanssa... En minä "ylimääräisenä" sinne noin vain joukkoon ole osannut sulautua.

      Poista

Related Posts with Thumbnails