tiistai 12. huhtikuuta 2011

Vartaloasiaa.

Katselen tässä aamulla huvikseni Voicen Heräämöä, ja nyt siellä on vieraana juttelemassa Indiedaysin Jenni. Kertoo vartaloasioista, joku oli kuulemma saanut helpotusta omiin vartalotuskiinsa luettuaan Jennin kirjoituksia oman vartalonsa tykkäämisestä, itsetunnostaan jne. Hän oli ilmeisesti pyytänyt lukijoitaan kertomaan joku asia, josta pitää vartalostaan - se oli ollut vaikeaa, mutta siitä oli kuulemma tullut "ihan sairaan hyvä mieli".
Toihan kuulostaa tosi hienolta!

Minulla on kausia, jolloin en pidä kasvoistani, mutta joskus on taas niitä aikoja, kun pidän niistä tosi paljon! Rumaksi on haukuttu, mutta sen yleensä yritän unohtaa. Minulla on persoonalliset kasvot, eikä mitkään massakasvot jotka on samanlaiset kuin valtaosalla ihmisistä. On oikeastaan tosi hauskaa ja jännää, kun esimerkiksi telkkarissa tai netissä näkee jonkun tytön, jolla on hyvin samanlaiset kasvot kuin minulla. Pari kertaa olen sellaiseenkin tapaukseen törmännyt, ja toinen oli vieläpä rasmusfani. :D

Pidän silmistäni. Niissä on ruskeaa ja vähän vihertävääkin, ja ne on kivan muotoiset ja tarpeeksi isot.
Minulla on useimmiten hyvä iho. Harvemmin minulla on paljon finnejä, joskus joitakin yksittäisiä. En kuitenkaan koe tarpeelliseksi läträtä meikkivoiteella joka päivä, edes silloin, vaikka olisi finnejä!
Poskessa on myös tuo kiva luomi kauneuspilkkuna. :D Se on osa minua.
Minulla on kivat huulet, melko vaaleat hampaat ja kiva hymy - vaikka ei se aina kuvista välitykään.
Pidän myös hiuksistani. Minusta on kivaa, että minulle oikeasti sopii lyhyet hiukset, ja vähän räväkämmätkin mallit kannan ylpeänä. Vaikka ne nyt tällä hetkellä ovat vähän muodottomat ja kasvatan taas odottaen leikkausta, niin ne on silti kivat!

Minulla on kivat tissit! Ei tarvitse olla isot että ne voi olla kivat. Pidän niistä. Ja minusta on ihan kiva, ettei tarvitse kaiken aikaa käyttää rintsikoita. Ne on söpöt.
Kokonaisuudessaankin minulla on aika kiva vartalo. Ei ole liikaa ylimääräistä missään, vaikka en mikään laiheliini olekaan. Tuo pieni pömppis on oikeastaan ihan kiva masu.
Rusketun myös yleensä melko helposti. Luonnostaankin minulla on mukavan sävyinen iho. Tykkään siitä!

Sääret on kivat. Pohkeissa on edes jonkun verran lihasta, ja se on jees.
Kynnet. Ne kasvavat minulle tarpeeksi nopeasti, ja niitä on aina kiva lakata.

Jenni puhui tuossa tosiaan myös itsetunnosta vartaloon liittyen. Noh, ehkä jotain minusta kertoo se että saatan hillua aika paljonkin alasti yksin kotona. :D Ja menen myös protulla yhteissaunaan ihan tosta noin vaan, alasti. Ei minun tarvitse ajatella, mitä muut ajattelevat minun vartalostani - kunhan itse pidän siitä!
Oikeastaan minusta tuntuu, että itsetuntoni on kohentunut huimasti muutenkin tässä viimeisen kuukauden aikana. Minulla on niin kivaa, päätän omista asioistani, teen kivoja juttuja yksin ja kavereiden kanssa. Kaiken tämän lisäksi se, että pidän ikiomasta vartalostani, niin minullahan on asiat oikeastaan tosi hyvin! Joskus täälläkin taisin vuodattaa huonoa itsetuntoani, mutta nytpä sen tajusin parantuneen. :)

2 kommenttia:

  1. Hei, tää on tosi kiva postaus :)

    Saanko udella et millaista hiustyyliä varten kasvatat tukkaa ;)?

    Mut on toi sun nykynen hiustyylikin kiva! Mä tykkään tosi paljon sen väristä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)

    Heh väri on 4kk sitten tehdyn värinpoiston tulosta.... :D On tää vähän ylikasvanutkin :D
    Jotain toispuoleista meinasin, en osaa vielä sanoa miten pitkäksi mutta toinen puoli voisi olla lähes siili. En tiedä vielä, saattaa muuttua mieli vielä :D

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails