lauantai 2. lokakuuta 2010

Parisuhteellisuusteoria

Kurkistus yhteiseen kaappiimme. Minun vastaukseni ensin, Tumpsun alla. Ja minä olen se vähänpuk... puheisempi tässä. :D

♥ Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
- Kuukauden päästä 3v.
- Melkein kolme vuotta. Itse asiassa siis, huomenna tulee täyteen kaksi vuotta, 11 kuukautta.

♥ Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
- No vajaa pari kuukautta ennen oltiin alettu netissä jutustelemaan.
- Pööph... No, sellaisen puolentoista kuukauden verran?

♥ Kuka pyysi ketä ulos?
- Ööömmmm...? Ei muista.
- Ömm... vaikea kysymys tämäkin... Ei oikein tietoa kyllä, mahd. minä kutsuin Marin luokseni, mutta hän kyllä kutsutti itse itsensä vuoteeseeni heti ensimmäisestä yöstä lähtien. Minä olisin siveänä laittanut tytön nukkumaan sänkyyni, itse nukkuen lattialla.

♥ Kuinka vanhoja olette?
- 19 & 20
- Martsa on 19, minä 20.


♥ Kumman sisaruksia näette/näitte enemmän?
- Miehen?
- Minun pikkusiskoa varmaan näkemällä nähdään useammin, tuon sisaruksia sit enempi Facebookissa.

♥ Onko teillä yhteisiä lapsia?
- Ei vielä.
- No ei viel sentään.

♥ Entä lemmikkejä?
- Ei tällä hetkellä.
- Mm, on ollut pieniä ihania marsuja ^_^

♥ Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
- Jaa-a... No tällä hetkellä molempia rasittaa se kun miehellä menee niin paljon aikaa kouluun ja työhön.
- Minun vähäinen kotonaoloni?

♥ Kävittekö samaa koulua?
- Ei.
- Eip.

♥ Kumpi on älykkäämpi?
- Mies!
- Ööömm... Mari on sosiaalisesti älykkäämpi, minä lienisin teknisesti älykkäämpi.

♥ Kumpi on herkempi?
- Molemmat aika paljon.
- Taas vaikea kysymys. Sanoisin että minä, Marikin on herkkä palleroinen, mutta se osaa myös olla helkkarin luja, oikea supersankari<3 Niin joo, min aistiherkkyyteni vie minut kyl voittoon täs asias.

♥ Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona? - Ei mitenkään säännöllisesti, mutta Pancho Villassa käyty kai kolmesti? Ja kiinalaisissa. - Se on niin epäsäännöllinen asia. Kiinalaiset ja Pancho Villa ovat kivoja.

♥ Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet? - Levi tai Ylläs. - Ta-ta-ta-ta-taivalkoski :D [Perhana, päässyt aivan unohtumaan että onhan sitä Lapin hiihtokeskuksissakin oltu, Taivalkoski vain tuntuu paljon pöndemmältä.]

♥ Kummalla on pahempi temperamentti? - Emmt. - Minulla. >:-| Minä oon kauhea kontrolloija ja mielipiteiden ylimarssija, Mari on rennompi ja huomioivampi. Martsa ei pienistä hetkahda<3

♥ Kumpi laittaa ruoan?
- Minä tällä hetkellä.
- Mari se nyt valitettavasti tällä hetkellä on, runsaasta vapaa-ajastaan johtuen :/ Minäkin tahtoisin tehdä useammin ruokaa, mutta nyt oma osallistumiseni rajoittuu viikonlopppuihin.

♥Kumpi on sosiaalisempi?
- Minä.
- Mari, ehdottomasti.

♥ Kumpi on siisteysintoilija?
- Mies :D
- Miiinäää :D

♥ Kumpi on itsepäisempi?
- Mies, ehkä?
- Minä. Mari on joustava.<3

♥ Kumpi vie suuremman osan sängystä?
- En osaa sanoa.
- No . . . taidetaan aika tasavertaisia tässä asiassa olla. Mari on lakannut viemästä peittoa, mutta sen sijaan höpsöilee unissaan. Ei silti suuresti tilaa vieden.

♥ Kumpi herää aikaisemmin?
- Mies :D
- Minä, ihan tyystin varmasti minä :D

♥ Missä ensimmäiset treffinne olivat?
- Riihimäen rautatieasemalla. <3 :D
- Noh, Riihimäen rautatieasemallahan me tavattiin jatkaen matkaamme sieltä minun luokseni.

♥ Kummalla on suurempi perhe?
- Minulla.
- Marilla. Härregyyd, serkkuarmeija.

♥ Saatko usein kukkia?
- Eeen..
- Minä sain joskus ruusun... ei niin väliksikään, vaikka kaunis ele onkin.

♥ Kumpi on mustasukkaisempi?
- Minä.
- Mari! Tässä Mari on minua kontrolloivampi! Minä oon se lunki tyyppi! Hah! ...laiha lohtu, ei tuokaan usein mustistele.

♥ Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
- Vähän.
- Ööö... 3 sek? Ei noin voi vastata. En minä tiedä. 9 kk seurusteltuamme menimme kihloihin, mikä varmaankin kertoo, että silloin olimme jo kovasti vakavia.

♥ Kumpi syö enemmän
- Mies.
- Minä, monesti Marinkin annosta.

♥ Kumpi pesee/pesi pyykit?
- Yhdessä.
- No, toistaiseksi aika tasajako ollut.

♥ Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
- Mies.
- Minä. Seikka on saletti.

♥ Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
- Minä, miehellä ei ajokorttia.
- Mari, minul ei ole korttia :D

♥ Kumpi määrää kaapin paikan?
- Ei ole vielä selvinnyt. :D (Se on vielä Ikeassa.)
- Noh, olen kyllä monesti Maria joustamattomampi päätöksenteossa, ehkä kaappi hieman enemmän minun mieleni mukaiseksi asettuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails